Vem gömmer sig i gräset?


Ni kanske kan lista ut vem som gömmer sig i gräset, jag avslöjade det egentligen i förra inlägget. Men men... Bilder på den lilla krabaten kommer upp lite senare ikväll, det här får vara en tjuvkik på vad som komma skall ;-)

Kameran kommer inte idag, men fick avin och den kommer till Posten imorgon... Åker ju till Holland på morgonen då så jag hinner inte hämta den innan resan. Men gissa vad det första jag ska göra på måndag är... Snart är kameran min och då har jag två bebisar ;-)

Annars idag har det inte hänt så mycket. Hade psykologi i  två timmar på morgonen vilket var ganska kul. Efter det hade jag håltimme, då åkte jag och tog ut pengar samt köpte shampoo, märkte igår att mitt shampoo nästan är slut och det skulle inte räcka på resan... Efter det hade vi engelska i en timme, meningslös lektion. Lunch, inte speciellt god mat om man nu kan kalla skolans näringslösa mat för mat (jag negativ? nej inte alls). Sen hade vi mösspåtagning som också var ganska meningslös, det var typ som genrep inför studenten, det gav ingenting. Men jag är glad för det, för nu är jag äntligen hemma, har lite resfeber... :-P

Hur har er dag varit?

Foto: Djur | |
#1 - - Håkan:

Härlig bild med djup, vårkänsla och en hel del humor

#2 - - M O S A N:

Tror det är en liten ekorre! :)

#3 - - Malin:

Åh, vad ska du göra i Holland? :D nyfiken vad roligt att åka utomlands! :) ja, jag förstår att du vill ha hem den! Hur länge har du väntat på den nu? :)

#4 - - Tommy:

riktigt bra bild!

#5 - - Annies Fotoblogg:

Svar till Malin: Ska hälsa på några bekanta där. Jag, mamma och pappa. Jag bodde hos en tjej en vecka där 2006 i ett utbyte. Hon kom till Sverige 2007 och tog med hela familjen till Sverige 2008 och nu åker vi dit ;P

#6 - - Candy:

Hihi, vilken söt och annorlunda bild! ^_^



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp