14 år till salu

Den boken köpte jag i fredags kväll, jag har velat köpa den i snart ett år och nu köpte jag den. Började läsa den på en gång när jag väntade på bussen till landet. Den var verkligen fängslande. Utläst igår förmiddag och då  tycker jag inte att jag har läst speciellt mycket. Jag blev förvånad när boken tog slut. Den var jättebra.

Den handlar om en 14-årig tjej i Sverige som blir våldtagen, sedan börjar hon sälja sex. Jag vet inte mer vad jag ska skriva om boken egentligen, läs den om du inte har gjort det.
Övrigt: Tips | |
#1 - - Alessandra:

Har oxå läst den, visst är den gripande!

Riktigt hämsk och laddad med så mycket ångest!

#2 - - Sandra (parole):

SV: Tack så mcyekt. Älskar verkligen crumpler väskorna, tycker dom är så sjukt snygga!!



Cool blogg du har. Du tar riktigt fina bilder!!

#3 - - Amanda:

Ta med den upp! Jag vill låna ;)

#4 - - Fotograf Annie:

Svar till Alessandra: Den är verkligen bra! Det finns knappt ord som beskriver den..



Svar till Sandra: Tackar :)



Svar till Amanda: Det kan jag väl göra :P

#5 - - Linn:

Jag fick ett förhandsex på den där boken lite innan den kom ut för drygt ett år sen och asså jag ryser fortfarande när jag tänker på den. Det är helt klart en av de bästa och mest läsvärda böckerna jag någonsin läst. Rekommenderar den till alla när jag jobbar :P

#6 - - anna:

Boken låter riktigt läsvärd!

#7 - - Fotograf Annie:

Svar till Linn: Åh, jag vill också jobba i bokaffär. Den är verkligen välskriven den boken!



Svar till Anna: Det är den!

#8 - - johanna:

Jag läser den där boken just nu! Har bara några få sidor kvar, riktigt riktigt bra o läsvärd hittils! ;>



förövrigt, fin blogg!

+ att jag är liiivrädd för älgar o renar, men bilderna du tagit på renarna var ju fina! O den som räckte ut tungan, riktigt söt :)

#9 - - Veronika:

Precis börjat läsa den boken, och kan inte riktigt förstå vad hon blivit utsatt för! Antar att det bara blir värre, usch man får rysningar!

#10 - - Caroline Engvall:

Tusen tack för era fina ord om boken. De värmer.



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp