Studenten i bilder


Foto: Mamma - Föräldrarna dekorerar vårt flak





Foto: Pappa - Jag har tagit studenten!!


Foto: Mamma



Foto: Pappa - Åka flak!!
Bilder på mig, Info: Om mig, Studenten, Vardag: Blandat | |
#1 - - Kajsa:

härligt med studenten! det var så underbar att ta studenten =)

#2 - - therese:

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FY FAN VAD VI ÄR BRA!

#3 - - Håkan:

Glad var (och är fortfarande) du och det är du värd!!!!

#4 - - Candy:

Grattis! Fina bilder också. Du är söt och ser så glad ut på dem. Jag blir glad av att se dem. =)

#5 - - Fotograf Annie:

Svar till Kajsa: TACK så jättemycket :D



Svar till Therese: Vi är superduperbra!! :D



Svar till Håkan: Tack, du är världens bästa pappa :D



Svar till Candy: Tack. Jag var rätt glad, är fortfarande ;) Vad glad jag blir att du blir glad av bilderna :D

#6 - - sunni:

Grattis till studenten! :D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp