Fotouppdrag utfört idag

Idag har det varit en bra dag. Jobbade 12-15, stressade från jobbet till tåget som precis rullade in vid perongen när jag kom ner på den. Strålande. Jag var i Sollentuna 15.35 och jag han i tid till fotograferingen jag skulle ha 16.00.

Det var en firma som ville ha en gruppbild på dem och lite enskilda porträtt. Det gick bra (tror jag) har inte kikat på bilderna i datorn ännu, ska spara det till imorgon. Gick strandpromenaden hem, fotade lite, hittade en gädda i vassen (en död gädda). Tog bussen hem och var hemma 18.00.

När pappa kom hem så åkte jag och han till farmor och farfar, för farfar fyller 88 år idag. Min farbror var där och Helena (kusin) var där när vi kom. Trevligt att träffa dem också. Det är inte så ofta.

Funderar på att kolla igenom bilderna från hemvägen idag...
Vardag: Blandat | |
#1 - - Neha:

Men det är ju kul att du får jobb i alla fall:)

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till Neha: Ja det är jätteroligt :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp