Skansen-jobbet

Minns ni mitt uppdrag åt Kärcher AB som jag utförde på Skansen?

Resultatet, det slutliga resultatet har nu kommit och jag sitter med tidningen i min hand. Kärchers kundtidning, "Rena Nyheter" heter den. Första uppslaget är fyra av mina bilder med. En halvsida. Det känns jätteroligt. Här kommer bilder på resultatet för er som är nyfikna...

Firman: Uppdrag | |
#1 - - Neha:

Måste vara en härlig känsla att få se ett jobb publiceras=)

#2 - - Elin:

Jag har hittat din blogg för att jag är intresserad av foto, och jag föll för flera av dina bilder.

Är lite nyfiken- Hur får man jobb hos tex Kärscher?

#3 - - Elin:

Lite nyfiken på om du gått någon utbildning också!?

#4 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Jadå, jag trillar in igen - jag har lagt till dig på Bloglovin' så klart! ;)



TACK för alla vackra foton du delar med dig av!

#5 - - Leo:

Nå, det var ju faktiskt inte så illa. Grattis!



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp