Kissemiss

Här kommer några av de "riktiga" bilderna som jag tog på grannkatten igår. Ja, det var han som var trädgårdsbesöket, han är ju bara för söt. De blåa ögonen passar så fint ihop med de blåa blommorna. Men det var inte så lätt att få honom till blommorna. Knepet var att man fick låta honom leka sig dit, han jagade en nerfallen björkkvist ;-) Vad tycker ni om bilderna?
Foto: Djur | |
#1 - - Matilda Barnboksillustratör:

underbara ögon! jag är verkligen ingen kattmänniska, men ska jag någon gång skaffa en katt så ska den vara långhårig (helst vit) och ha klarblå ögon. den där är en rätt bra kandidat helt enkelt! hehe! ;-)

fin!!!



jamen eller hur! håll alla tummar du har! hon är fantastiskt duktig, och jag hoppas verkligen det går vägen!

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till Matilda: Jomen visst är han söt. Helig Birma är kattrasen. :P Tack :)



Jag håller alla tummar jag kan hitta :D

#3 - - Cajsa:

Åh vad fina bilder och fin katt! ^^

#4 - - SAn:

Jättefina! Och vilken söt kise :)



/San

#5 - - Neha:

Så fin katt:D

#6 - - Emelie:

oj vad fina bilder på en helt sjukt fin misse! :D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp