Storrensning

Jag har varit så dålig på att rensa mina bilder i någon månad. Jag har gått ut och fotat (på fritiden), en skogspromenad här och en Möjautflykt där... Fixat några bilder från RAW-format till JPEG och visat på bloggen men sen har de andra bilderna bara legat i mappen "ofixat", fram till idag.

Nu är mappen "ofixat" tom och jag hittade några bilder som jag hade glömt, som är lite läckra (de påminner om dessa). Det är så skönt att allt är klart och den där extra back-upen är gjord.
Just det, här kommer två av de bilderna jag hittade:
Lång slutartid, stort bländartal och zoomning/skak är hemligheten... Sen ändrade jag temperaturen lite i photoshop (typ för första gången), det blev lite mer trollskt då tycker jag... Vad tycker ni?

Foto: Blandat | |
#1 - - moa:

riktigt häftiga!

#2 - - Säl:

Blev väldigt häftigt tycker jag. Lite panik/yrsel/snurrig/fullkänsla över det hela. Men jag gillar det! :)

#3 - - Fotograf Annie:

Svar till Moa: Tack :)



Svar till Säl: Jo, lite "snurriga" är bilderna. Vad kul att du gillar det :)

#4 - - Håkan:

En lätt känsla av delirium - men läckra

#5 - - Vera:

coola bilder! ;D älskar det suddiga i bilden :) :)

#6 - - maja-full av färg & form:

Jättehärliga bilder....allt som inte är "vanligt" är underbart:)



kramar

#7 - - Fotograf Annie:

Svar till Håkan: Kan inte annat än att hålla med, tack :)



Svar till Vera: Det var det som var meningen med bilderna, att de skulle vara suddiga, kul att du gillar dem :)



Svar till Maja: Tack så jättemycket. Jag kan hålla med om att det mesta som är ovanligt är fint :) Kramar



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp