Vårpromenad

Pappa och jag var på tippen igen och denna gång slängde vi plåt.

Därefter åkte vi hemåt och jag lyckades övertala mamma att ta en promenad med mig (det var inte så svårt). Vi gick ner mot jästfabriken. Det var härligt. Vi stötte på vitsippor och scilla. Helt plötsligt kunde vi inte gå längre för det var vatten på grusvägen. Vi tog en stig och gick runt det översvämmade området. Fast lite blöt om fötterna blev jag, skulle ju utmana ödet och gå nära, nära vattnet för att fota... Hur som helst, här kommer några bilder från promenaden:



Våren är så underbar och mysig. Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig ute och läsa.

Foto: Natur | |
#1 - - Håkan:

Andra bilden riktigt läcker - man riktigt känner hur våren bara svämmar över...

#2 - - Anders:

Tack för din kommentar :) Oj då vad grönt det redan börjar bli, ser ut som att träden ska slå ut vilken dag som helst. Fint!



Förresten, om du eller någon du känner är intresserad av att köpa en bra digital systemkamera kolla in min blogg :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp