Chili

När det ligger en pälsboll på en stol så kan jag inte låta bli att krypa ner på golvet och närma mig pälsbollen, sakta med kameran i högsta beredskap för att skjuta iväg några bilder.

Självklart så gjorde jag detta iförrgår när jag fick syn på Linneas katt, Chili. Dock tog jag inte så många bilder, men några, vad tycker du om bilderna?


Jag och kattassar... ;-)



Inte så bra bilder, för lång slutartid p.g.a. för lite ljus... Men rätt roliga ändå.




Vill du lära dig att fota djur?

min fotokurs med inriktning på djur.
199 kr

Foto: Djur | |
#1 - - nea:

haha :) vilka bra bilder det blev! och kul att hon var så villig att vara med på kort, hon brukar alltid vända om och gå när jag ska ta kort typ :p

#2 - - Malin:

Fina bilder!:)

#3 - - Håkan:

Black Panther goes alive..

#4 - - Nathalie Basurto:

vilken underbar söt katt.fina bilder..



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp