Jag är med i DN!!

Det första jag gjorde imorse (efter att jag tagit bussen mot jobbet) var att gå in på ICA och köpa två DN. Japp, två. Idag skulle nämligen min bild vara med i tidningen...

Här är hela historien.
För ett tag sedan hörde ett annonsbolag av sig och ville köpa en bild av mig, de skulle göra en annons för waxholmsbolaget med events ute i skärgården. De var intresserade av bilder från Möja Dansbana och köpte en bild som de skulle ha två annonstillfällen (15/7 och 5/8). Jag var i Barcelona 15/7 så då såg jag aldrig bilden, men idag köpte jag två tidningar på morgonen (och två efter jobbet).

sidan elva i kulturdelen högst upp är min bild. Nurse Diesel som nämns i annonsen spelar på Möja Dansbana på lördag. Det blir förmodligen ett väldigt drag (som förra året, se bilden nedan) så missa inte det om du är i krokarna.
 

Firman: Uppdrag | |
#1 - - Lovisa:

Ah vad kul Annie!!!!!! Grattis!!!:D snart ses vi =)

#2 - - alice:

fin blogg :D

#3 - - Angelica:

Nej så kul! Grattis :D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp