Ett lurvigt monster

Tidigare idag:
Jag satt vid datorn och jobbade med min kommande kurs när jag hörde ett jamande. "Förmodligen grannkatten som är utanför vår ytterdörr", tänkte jag. Vänder mig om och där står han i mitt rum. Jag frågar "vad gör du här?" och reser mig upp, då går han ut i väldig fart. Jag går efter och kelar lite med den kelsjuka lilla katten.

Sedan hämtar jag min kamera och det blev några bilder på det lilla lurviga monstret. Bra bilder. Det lönar sig att krypa runt i trädgården, trots en jordfläck på jeansen.
Vill ni se resultatet? Okejdå, här är kommer bilderna:


Vill du lära dig att fota djur?
Gå min distanskurs - klicka här

Foto: Djur | |
#1 - - nathalie basurto:

jätte fin fina bilder på den söta katten..vilka vackra blåa ögon den hade... kram

#2 - - emma nord - foto & vardag:

fina bilder, verkligen :)

#3 - - Neha:

Åh vilken söt en:D

#4 - - DELLA:

Åh vilken fin katt.. vilka ögon. Fina bilder :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp