Min julafton

Jag hade en jättebra julafton igår. Tittade på Kalle Anka, eller i alla fall tomteverkstaden, det andra missade jag. Sedan åkte pappa och hämtade farmor och farfar som firade jul med oss. Vi åt julmat och mamma hade gjort en jättegod västerbottenpaj (är inte så förtjust i vanlig julmat egentligen). Jag fick det största paketet som innehöll en gitarr.

Jag spelade gitarr förut när jag var yngre, för sisådär åtta år sedan (vad tiden går...), sen tröttnade jag och råkade ha sönder min gitarr men nu sjutton ska jag lära mig spela på riktigt. Jag kan bara lite noter och några ackord. Men är inte så jättebra på att byta mellan ackorden, än... ;-)

Fick en jättefin tröja från brorsan (som jag hade tittat lite på tidigare) i rätt storlek, underbart, I love it. Massa "te-grejjor", jag tror min familj har fattat att jag gillar te, haha. Fick även pengar till en byggjacka (typ som den röda jag har på landet fast en svart med eget tryck). Fick även en del pengar. Tidigare fick jag presentkort av mormor och morfar på Gina Tricot och Cervera, så nu blir det att shoppa lite. Tusen tusen tack!

Hur var er julafton? :)


Mina julklappar - Tusen tack!

Vardag: Blandat | |
#1 - - nea-liten:

Vilken fin teförvaring!

#2 - - Julia:

Vilken fin blogg :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp