Niklas Strömstedt på Möja Dansbana

I lördags spelade Niklas StrömstedtMöja Dansbana, eldsjälarnas fristad.Det var mycket folk trots att det regnade. Dansbanan har ju tak och när det regnade som värst var det lite trångt men mysigt. Jag var där med kameran. Eftersom det regnade så tog jag med min lilla systemkamera, den är smidigare när det är trångt också. Ute fick den skydd under mammas sydväst (en typ av hatt). Min kusins kompis drog in mig i "personalutrymmena" och upp på en stol längst bak, då fick jag en rätt bra översikt. Sista bilden är tagen därifrån.



En riktigt lyckad kväll! Men ni glömmer väl inte sommarens höjdpunkt, den har faktiskt inte varit ännu. Allsången på Möja, 19-22 nu på onsdag!

Andra datum att tänka på är:
31 juli spelar Emma and the Mood Swingers på dansbanan och de är riktigt bra.
7 augusti då spelar Nurse Diesel på dansbanan. De är grymt bra! Förra året var det publikrekord.

Läs mer på MKU's hemsida.

Direktlänkar till:
Sommarprogrammet
Möja Bio

Övrigt: MKU | |


Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp