Jag tror jag är lite kär

Pappa hämtade oss med båten, vi åkte sedan ut mot Stavsudda. Vid bryggan möttes vi av två föräldrar som var på sin vakt. De satte sig på min farbrors båt och höll utkik. De vakade en liten liten gråspräcklig dunboll. En liten liten dunboll som jag tror jag blev kär i. Så underbart söt. Gissa vem som la sig på mage på bryggan det första hon gjorde?

Jaha, vill ni se bilder på dunbollen? Okejdå, här kommer några, visst är den bedårande?

Foto: Djur | |
#1 - - Neha:

Såå söta:D

#2 - - nathalie basurto:

oooh det var det sötaste jag någinsin sätt...helt söt liten luddig boll ser det ut som hehe..fin fin bild du tagit på den..



#3 - - Malin:

Åh så söt! Man vill ju bara klappa på den, haha!

#4 - - Linn:

Älskar det sista fotot!

#5 - - Linn:

Men gud så otroligt söt den lilla dunbollen är!

#6 - - Fotograf Jenny Eriksson:

Söta fågelbilder :)

#7 - - Lovisa:

så Söt dunboll

#8 - - Sami:

Hej

Jag gillar din blogg som inte BARA innehåller porträtt bilder :) Fortsätt med fler bilder på vilda djur!



Kolla in mina bilder tack :)

/ Sami



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp