Möjavisit

Vi åkte över till Möja med nysjösatta båten.

Hos min faster beundrade vi mitt kusinbarn som är så söt. Jag fotade kusinbarnet som snart är två månader, fotade även honom med hans fina far (min kusin). Fikade nybakade bullar och bröllopstårta (ja, mamma hade köpt en sådan). Kikade lite på bröllopet (hur kan man låta bli?). Pratade och hade trevligt. Sedan blev vi bjudna på middag, efter middagen kom min fasters grannar förbi och när de hade gått så kom min andra kusin förbi en stund.

Jag fick köra hem båten då pappa drack vin till middagen, och sen är det så kul att köra båt. Körde på maxfart sista biten. Härligt värre. Mamma filmade lite medan jag körde och fotade lite när vi precis hade lämnat Möja. När jag kom hem sprang jag ut och fotade lite... Ljuset var dock finare när vi lämnade Möja, men det var fint ändå, på ett annat sätt. Hur som, här kommer lite bilder från kvällskvisten (bilderna på mig fotade mamma, med min lilla rosa kamera).

Foto: Skärgård | |
#1 - - nathalie basurto:

vacker bild på vattnet o utsikten..så fina färger =)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp