Tillbaka till stan

Vilka härliga dagar det har varit med skärgårdsluft, promenader, avkoppling. Det som var negativt att tiden gick lite för fort...

Vi åkte ut mitt på dagen på söndagen, träffade en kusin och en farbror som klev av den båten som vi skulle ta ut, bytte några ord. När vi kom fram tog vi oss en promenad och tittade på fårskallar och ca 80 lamm som hade race i fårfållan. Små söta skuttisar. Tyvärr är ljusförhållandena inte de bästa inne i fårhuset så jag fotade ingenting där, men fotade några lamm som hade vågat sig ut i inhängnaden ute. Vi såg tussilago!

Måndagen startades med frukost och en två timmar lång promenad i solsken till några andra får på en annan del av ön. En hel del läsning blev det också.

I morse klev jag upp 05.15 för att ta båten som gick ca 6.20. Trött var man men det är verkligen mysigt att åka båt på morgonen när det börjar ljusna. På sina håll sprack molntäcket upp och man skymtade en nyfödd blå himmel. Hem kom jag först 10.15, tåget var försenat så fick vänta i Centralen i 30minuter men annars flöt resan på bra.

Väl hemma så blev det inte många knop gjorda, tittade klart på första säsongen av True Blood, tog det lugnt. Laddade in bilderna från dagarna på Möja i datorn. Öppnade posten (spännande) och klistrade in lite jobbilder i mitt fotouppdragsalbum där jag har bilder från alla mina uppdrag i kronologisk ordning.

Nu ska jag äta men sen dyker det upp bilder.
Vardag: Blandat | |
#1 - - nea:

NICE 8) fast inte det där med att gå upp tidigt... hehe ;D fast förstår att det var fint också ^^

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till Nea: Jo men det är mysigt och fint att gå upp sådär tidigt, egentligen borde man gå upp tidigare oftare och ta en morgonpromenad osv. :P



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp