Bröllop och skärgårdsvistelse

Hej och hå, nu är jag tillbaka. Hoppas ni alla har haft en bra helg.
Själv kom jag hem för sisådär två timmar sedan efter båt och bil.

I fredags fotade jag som bekant bröllop och det kändes jättebra och det blev 143 bilder som ska rensas vilket kommer att bli svårt, det var många bra. Efter det hämtade mamma och pappa upp mig vid Hagaparken och vi åkte ut till landet, ut till en dimmig skärgård, så sagolikt vackert.

Efter bröllopet och i skärgården togs ytterligare 537 bilder. Nu har jag att göra, totalt 680 bilder i RAW-format som ska öppnas i photoshop och rensas och sedan omformatera de bilderna man ska spara. Tur att jag är "ledig" imorgon.

Jag skriver snart igen och visar några bilder från skärgården som togs i helgen.
Kram så länge
Vardag: Blandat | |


Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp