En majkväll i Stockholms skärgård

Igår kväll gick jag ut vid åtta och satte mig vid en udde. Hade tänkt läsa, tog även med kameran för det var så fint ute. Det blev inte så mycket läsa. Mer fotograferande om man säger så... Sen när jag väl var "klar" med att fota så gick det fortfarande inte att läsa. Det var för vackert. Ögonen drogs hela tiden ut mot det stilla vattnet. Här kommer lite bilder från min kväll igår. 



Lugnet före stormen kanske för nu regnar det ute, jag som hade tänkt måla båten. Jaja, det är ingen brådska. Klaga tänker jag inte göra, det får bli en mysig dag med massor av film istället.
Ha en fin dag. Kram kram



Glöm inte att delta i min tävling och vinn biobiljetter - klicka här.
Foto: Skärgård | |
#1 - - Linn:

Fina bilder! :)



Här är han som jag prata om: http://jonaspeterson.com/

helt grym!

#2 - - AMANDA FALK:

vilka härliga bilder :D

Ha en mysig söndagseftermiddag!

#3 - - Towe (towe.webblogg.se):

fina bilder! :D

#4 - - Sara:

Men så härligt det ser ut! Verkligen jätte, jätte fina bilder.



Svar. Nu har jag skrivit en hel del mer inlägg om resan... Hihi!



Ha det fint! :-)

#5 - - Fotograf Annie:

Svar till Linn: Tackar. Ska kolla in den fotografen då :P :)



Svar till Amanda: Tack så mycket :) Detsamma (i efterhand?) :P



Svar till Towe: Tackar :)



Svar till Sara: Det var helt underbart. Tack så mycket :)

#6 - - nathalie basurto:

fina bilder ..vart i skärgårn är du nånstans

#7 - - Fotograf Annie:

Svar till Nathalie: Tack :) Jag håller till i mitt ute i skärgården, på en ö vid namn Södra Stavsudda och är även en hel del på Möja. Men bilderna togs på Stavsudda :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp