Ett sällsynt djur...

Det där snacket om att järven inte finns på Skansen kan jag dementera. Igår såg vi två järvar, jag har bildbevis. Jag såg visserligen järven redan 2007 också, även då i maj. Det var inte lätt att få dem på bild, de var ganska långt borta och låg lite skymda... Hur som, här kommer två bildbevis:

Foto: Djur | |
#1 - - Linn:

Imponerade. Lasse som jag jobbade med i somras hade inte sett dom på två år. Hoppas han va där då du va där då.

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till Linn: Oj, två år och han jobbar där :O Jag såg dem 2007 och nu :P Vilket visserligen kan betyda att de kanske har varit på rymmen eller ?? ;) Haha, eller så gillar dem mig ;P

#3 - - Bloggarmaja:

naw, så söta bilder :) ritkigt fin header föresten!



sv: tack :D

#4 - - Ana-Marija:

Gud vad jag älskar din design, jätte fin :D



ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :D

#5 - - Fotograf Annie:

Svar till Bloggarmaja: Tack så jättemycket :)



Svar till Ana-Marija: Vad kul att du gillar min bloggdesign. Jag prenumererar bara på ett fåtal bloggar, jag hinner inte mer och prenumererar inte bara för att själv få prenumeranter. Men du får jättegärna prenumerera på min blogg om du vill det :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp