Ta av dig skorna

Nu har skorna lämnat fötterna, kylvarorna är i kylen och jag sitter i eftermiddagssolen på en klippa vid vattnet och dricker en källarkall öl. Öl smakar verkligen bäst i skärgården. Axlar och rygg sitter kvar trots den över tio kilo tunga packningen. Jag har sprungit av mig lite, barfota, på de solvarma stigarna, kameran följde också med. Provade min trådutlösare som verkar fungera helt okej, eller? Bilderna nedan är helt sprillans. Nu ska jag nog ta fram min bok och läsa lite.

Måla båt gör jag imorgon.

Foto: Skärgård | |
#1 - - Helena:

åh, ser härligt ut :)

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till Helena: Det är ganska härligt :P :)

Nu har jag varit ute i en timme och försökt läsa, men ögonen dras hela tiden ut mot det stilla vattnet och de ljusa lila nyanserna på himmel och hav.

#3 - - Malin:

Du har ditt nya linne :D miss you! Vi ska ses as soon as you get home!

#4 - - nea:

Den där bilden är så otroligt fin :) !



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp