Höst möter vinter

Här kommer en mängd bilder av de jag tog i fredags då det låg snö på marken, jag tycker att det var ett härligt smakprov på vintern, men jag gillar att hösten kom tillbaka lite igen...
Vad tycker ni om bilderna?


Foto: Natur | |
#1 - - AnnaKK:

Det blir onekligen en kontrast mellan snön och de fortfarande "belövade" träden - och den tycker jag är ganska häftig! :-) Inte minst när solen "gassar" på för fullt också, så det nästan ser somrigt ut i trädtopparna samtidigt som det är full vinter på marken.



#2 - - emmaid:

sv: Tack för dina kommentarer :)



Ser lite knasigt ut när det är snö OCH löv på träden, haha!

#3 - - SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

vackra bilder där :)

#4 - - Madde:

Har lagt upp på bloggen vilken bild jag valde:)



Härliga vinter bilder, längtar själv till snön kommer hit:)

#5 - - M:

Det kändes så fel med kombinationen och strålande sol. Gick aldrig hem hos mig. Antingen eller. Men jag gillar din fjärde bild :)

#6 - - Fotograf Annie:

Svar till AnnaKK: Jag tycker också att det var jätteläckert med snö på lövbeklädda grenar och solskenet, det var nästan magiskt :)



Svar till Sandra: Tack så mycket.



Svar till Madde: Vad kul, jag ska kika in igen då :) Tack så jättemycket, jo snö är bra vackert :)



Svar till M: Jag tycker att det är härligt med snö och sol, det är ju gnistrande vackert ;) Eller var menar du? :P

#7 - - M:

Svar: Jag tycker också det är fint med snö och sol. Men jag har svårare för den kombinationen av höstlandskap som är snötäckt. Ser så fel ut. Men jag älskar verkligen en vit vinter. Men föredrar antingen eller, så va rätt besviken och oglad förra veckan när snön kom.

#8 - - Fotograf Annie:

svar till M: Jaha, då förstår jag, jag tänkte väl.. ;) jo jag kan delvis hålla med dig, men jag tycker att det var ganska mysigt och rätt häftigt ändå :P Annorlunda :P :)

#9 - - Linn:

Fina bilder! Gillar den översta speciellt. Synd att du fått så mycket blåstick i bild 3,4,5 annars hade dom nog varit favoriter också!

#10 - - Fotograf Annie:

Svar till Linn: Tack så jättemycket. Kul att du gillar bilderna. Snön var sådär blåaktig i skuggan så det var inte så mycket att göra åt, snön i solen var dock kritvit så då blev det en sådan bild.



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp