Underbar morgon

Hej hopp,
klev upp med tuppen imorse. 7.30 knallade jag hemifrån och tog tåg+buss till universitetet. Bussen åker förbi en sjö och imorse var vattnet spegelblankt och dimman lättade från Brunnsviken i solljuset, helt magiskt vackert och så sitter man fast på en buss. Jag ska åka dit någon tidig morgon utan att behöva passa en tid.

Kameran var i alla fall i väskan, den lilla systemaren. Det blev lite bilder när jag gick till seminariumet, universitetsområdet har sina fina ställen det med. Åh vad jag önskar att jag hade haft mer tid att fota i morse, typ krypa runt i det frostbitna gräset och bara fota. Det kliade i fingrarna.

Nu har jag varit hemma i en timme, ska sätta ihop en offert nu och sen få i mig något i magen, är lite hungrig. Sen blir det läsning av "Kalmarunionens tid".

Juste, nu höll jag på att glömma, bilderna från imorse... Här kommer de:


Vardag: Blandat | |
#1 - - Linnea:

fina bilder:)

#2 - - mimmi:

Ja nog ser det ut att ha varit en riktig underbar och vacker morgon här via dina bilder :) jätte bra fotat av dig :)

#3 - - ttilda♥:

coolt med dom där runda ringarna i headern:D

#4 - - Marie-Louise:

fina bilder, jag gillar verkligen den där med folk som går...



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp