Vernissage

Idag åkte jag in till Gamla stan för att gå på vernissage. Min kusin och hans kompis ställer ut i Konsthallen, Gamla Stan i veckan, gå dit och kolla. Där finns många läckra konstverk.

Åk dit och kika, vettja.

23-28 oktober
Köpmanbrinken 2, Gamla Stan
öppet: kl. 12-18 (mån. stängt)

Några bilder från idag, utanför konsthallen.

Foto: Blandat | |
#1 - - AnnaKK:

Vad mysigt det skulle vara att nångång få traska omkring i Gamla Stan med kameran. :-) Gillar verkligen miljön där! Men har inte varit där på över 20 år... :-/



Kul med konstutställning! Hoppas det kom många och tittade. :-)

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till AnnaKK: Det är jättemysigt att strosa omkring i Gamla Stan med kameran, jag gillar det med. Ska nog ta en sväng där igen... Men inte i veckan som kommer för då ska jag fokusera på min hemtenta :P



Det var en del människor där när vi kom dit och sen droppade det av och på lite till och från, så jag tror det var ganska många där igår. Jättekul :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp