Köra bil är kul

Är nyss hemkommen från att ha övningskört med far min. Det gick bra. Fickparkerade mellan två hinkar utan större problem, körde runt lite i grannsamhället vid pappas jobb, körde i en rondell, mötte en polisbil, körde vid rödljus (som lyste grönt). Det börjar gå riktigt bra.


Jag (och bilen) stod still när bilderna togs!


När brorsan körde satt jag på pappas kontor och pluggade lite. Lugnt och skönt. Nu ska jag nog ta och sova snart, tänkte gå upp tidigt imorgon istället och plugga lite mera. Tänkte att det är bättre att skjuta upp plugget, alltså. Nej, jag försöker bara vända rätt på dygnet, i säng tidigt - upp tidigt.

Här kommer lite bilder som jag tog genom bilfönstret på väg till pappas jobb (när pappa körde bilen):


Nu ska jag sova, som jag skrev.
Hare bra - god natt!
Kram

Vardag: Blandat | |
#1 - - Michaela Fagerudd - Blivande fotograf:

Roligt att köra bil :D Ska övningsköra första gången nu på fredag, fy fasen vad nervös ja e :D har gått så dåligt de senaste gångerna jag provkört hemma haha :D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp