Lekfullt i höst

Höstens färger är underbara, det har redan börjat bli lite färgglatt uppe i lönntopparna. Det blir kanske lite tråkigt och platt att fota lönnen på tomten nerifrån så jag busade till det lite. Jag lekte med zoomen och långa slutartider. Jag gillar det, vad tycker ni?

Foto: Blandat | |
#1 - - Neha:

Tyckte det blev rätt coolt:D

#2 - - Tobias Martinsson - PhotoFrame:

Tuffa bilder! :D



Nu är jag tillbaka i bloggvärlden med en snyggare och bättre fotoblogg! :D

Efter många många timmar slit så fick jag äntligen ut bloggen inatt! :D



/Tobias Martinsson - Photo Frame

#3 - - Sandra - RÖSTA PÅ FINALISTERNA!!:

Kikar in!

#4 - - AnnaKK:

Det blir en rätt häftig effekt att göra så - har faktiskt aldrig testat själv. Får se om det blir några fina färger på träden här, det brukar bero på om det kommer en rejäl frostknäpp eller inte. Ännu så länge är det grönt, med en lätt dragning åt brunt. (Vilken verkligen inte är lika tjusigt som gult och rött/orange <:-I).



Ha en skön fortsättning på helgen! :-)

#5 - - Fotoemilia:

Riktigt coola bilder! Hösten har så grymt fina färger, fast här är löven fortfarande gröna :p

#6 - - Jag fotar:

Fina bilder! Har ett tag försökt ta såna bilder men på mina blir ALLT suddigt..



Sv: Synd att du länkade ett inlägg i din kommentar. Hade du bara kommenterat hade jag ju publicerat din kommentar och folk hade sett den.

#7 - - Johanna Fåglund - Foto:

Riktigt häftiga bilder :D

#8 - - e m m m m m m a:

riktigt fint! :)

snyggt med höstlövens färger ihop med den knallblå himlen.



Svar: visst är det så. :) ja, det har du rätt i.

KRAAAAAM! <3



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp