Hundvakts-helg

Helgen har varit toppenbra och jag har varit ledig. Vi har nämligen varit hundvakt åt två fina vovvisar och det resulterade i flera promenader, bus och massa my istället för att sitta vid datorn. Nu har hundarna åkt hem till sig igen.

Igår kom även farmor och farfar på fika, jag fick lite tidiga födelsedagspresenter (imorgon är ju den riktiga dagen). Fick bl.a. presentkort på Naturkompaniet (ska köpa vandringsskor till Kroatien), en film, cd-skivor, fingervantar och pengar. Tusen tack!

Mamma och jag ska iväg till IKEA någongång under eftermiddagen, jag ska köpa en byrå till mitt rum. Sen ska jag även fortsätta jobba med mina fotokurser.


Det var Irja och Thea som bodde hos oss i helgen.
Bild från januari 2010.

Vardag: Blandat | |
#1 - - Jonna:

Tack för dina kommentarer! :)

Måste säga att du tar otroligt vackra bilder! =)

Hoppas du haft en bra helg!

Mvh! /Jonna :)

#2 - - Åsa:

Vilka bilder! Jag vill beställa bilder på resten av familjen också...//Åsa

#3 - - Lixy:

Bra blogg :)

#4 - - Annas glada fotoblogg:

Åh så söta!! Den vänstra ser ut som en björn! :)

#5 - - Fotograf Annie:

Svar till Jonna: Tack själv :) Vad glad jag blir att du gillar mina bilder :)

Hoppas också att du har haft en bra helg :)



Svar till Åsa: Jag mailar dig ;)



Svar till Lixy: Tack :)



Svar till Anna: Tack :) Ja, visst är dem söta, och Irja ser verkligen ut som en liten björn, hon är go hon :)

#6 - - CJ:

Vilka sötnosar! :)

#7 - - REBECCA:

Jätte fin bild! Gillar den verkligen :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp