Projekt

Nu är det ganska mycket att göra, det är skönt. Jag har målat min ena vägg, den är färdigmålad nu. Jag har även lackat tre hyllplan, imorgon ska jag vända dem och lacka på andra sidan. Konsollerna som jag håller på att måla har bara en strykning kvar. Eftersom jag målar den väggen som sängen stod mot så flyttade jag sängen och det blev mycket snyggare, så jag ska inte flytta tillbaka sängen, men det är ovant att sova så, men bra.



Hela dagen har jag haft mailkontakt med Sofie, vi har mailat fram och tillbaka gällande en idé vi har. En idé som blir till verklighet, det ska bli jätteskoj. Jag tror att jag kan berätta mer imorgon.



Dessutom har jag två distanskurser som jag håller på att snickra ihop material till, den ena är i princip klar i mitt huvud, ska bara skriva ner allt och lägga till bilderna och pyssla. Den andra är natur/landskapskursen som jag ska sitta och välja ut bilder till. Jag kan dessutom avslöja att det kommer bli lite filmklipp till natur/landskapskursen, är ni snälla kanske jag lägger ut ett av dem här på bloggen också.



Idag har jag också gått igenom alla bilder från min skärgårdshelg. Det dyker upp en del imorgon, här på bloggen. Ska lägga över allt på min externa hårddisk också.

Nu vet ni lite vad jag har gjort idag och ni kan ju lista ur vad jag ska göra imorgon. Nu ska jag ta och titta på SAW II (via voddler) och sen sova. Kram

Vardag: Blandat | |
#1 - - Olivia:

Fina bilder! :D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp