Vårväder

Igår bestod dagen av ett optikerbesök (jag fick nya linser där och då, min syn hade blitt sämre), men mest bestod dagen av hundar. Hade besök av två fina tjejer igår, vi busade en massa i trädgården och vi tog även en promenad som slutade med ett besök hos farmor och farfar. Vädret var så härligt igår, det var riktigt vårväder, idag är det grått och ganska trist (visserligen är väl det också vårväder).



I min trädgård - igår

Vardag: Blandat | |
#1 - - MEULLERPHOTO:

Härligt bild! Vår:)

#2 - - Julia:

Vad är det för hundar du lånat och har du tagit några fina bilder på dem? :)



Min dag var också fin ja :)

#3 - - It's Emmi:

Va fint med vårblommor! :D

#4 - - Fotograf Annie:

Svar till Muellerphoto: Tack så mycket, det är verkligen härligt med lite vår :)



Svar till Julia: Det är en Shetland sheepdog och en Finsk lapphund, det är en kompis hundar som jag lånade.



Här är en bild från förra året då jag fotade dom: http://anniesfotografier.blogg.se/2010/january/fardig.html



Svar till Emmi: Ja, det är något speciellt med vårblommor :) Tack :)



#5 - - Matilda:

vilken söt bild (:



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp