Vi bor i ett spökhus


Såhär ser vår övervåning ut just nu (eller nja, på ett ungefär, tog bilderna igår eftermiddag). Sen är bilderna väldigt mycket redigerade, kontrasten speciellt. Men jag tycker att det blev lite häftigt. Tänk att fota någon här uppe, det kanske blir av någon gång i veckan, vi får se...

(Vi har fått tillbaka vårt internet förresten så nu är jag bloggtillgänglig igen)
Foto: Blandat | |
#1 - - Neha:

Jag hade egentligen tänkt beställa från crimson men de hade produkter på fujidirekt som jag ville ha, så istället för att betala massa fraketer hit och dit så tog jag allt på samma. Om jag blir nöjd med resultatet får vi vänta och se på.

#2 - - m i j o u:

Kan nog bli rätt fräcka bilder på folk där uppe :)

#3 - - Håkan:

Hjälp! Har vi gjort en skräckfilmskuliss - läckert!



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp