Sol och bad

Igår var jag knappt hemma, jag fick skjuts till Bromma, hem till kusinen och sen åkte vi till Ängby och badade. Det var varmt i luften och i vattnet. Köpte glass och låg och glassade på gräset. Sen tog vi bussen hem igen för att gå och handla mat. Massa gott blev det, tacos skulle det bli till middag.

Vid klockan 18.30 kom min kusins kompis också förbi och vi åt middag alla tre, sen åt vi efterrätt och efter det började vi titta på en film som vi inte han se klart för jag skulle hinna med sista tåget hem från Sundbyberg. Jag gillar inte att åka tåg själv när det är mörkt, inte heller att gå i Sundbyberg. Det var skönt när man klev av tåget där jag bor, det är lite lugnare där, lite längre från Stockholm.

När jag kom hem såg jag att min momsdeklaration hade kommit, den låg på mitt skrivbord, den var efterlängtad så det är vad jag ska göra idag. Ska även planera inför morgondagen då jag ska fota på Skansen. Blir nog att jag kollar på en film också.
Vardag: Blandat | |
#1 - - Ida Funk, Vardag och Tankar:

Riktigt härligt med sol =)

#2 - - Candy:

Vad härligt det låter. =) Jag skulle egentligen åkt till Rösjön och badat och grillat idag, men det blev inställt på grund av trötthet och ångest. =S

#3 - - Fotograf Annie:

Svar till Ida: Ja, det är bra härligt med sol.



Svar till Candy: Vad tråkigt att det inte blev av, men kanske någon annan gång. Det är rätt så mysigt vid Rösjön :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp