Sweet Emma and the Mood Swingers


I lördags rockade Sweet Emma and the Mood Swingers loss på Möja Dansbana ute i skärgården. Mycket glädje och underbar musik för alla åldrar. Jag var där och njöt av musiken samt fotograferade till MKU's hemsida.

Nästa lördag är det Bayou som spelar på Möja Dansbana, förmodligen ska jag vara där och fota då med. Jag tror att det kommer bli väldigt bra. Så åk dit, det är ett tips.

Övrigt: MKU | |
#1 - - Lovisa:

myyysigt :)

#2 - - lina [discosadness.blogg.se]:

den första bilden är otroligt härlig, och mysig!

#3 - - josefine:

godmorgon :D , allt bra ? ;)

#4 - - Fotograf Annie:

Svar till Lovisa: Ja det är helt underbart.



Svar till Lina: Jag tycker också den är jättehärlig, jag hade ren tur att de satt där när jag gick runt och fotade. Jag han ta en suddig bild och en bra bild (den ovan) innan de flyttade på sig.. :P



Svar till Josefine: Jo allt är bra :)

#5 - - Anders Söderberg:

Härliga bilder från ett härligt ställe! Du lyckas fånga stämningen i varje bild.



Anders - Sångare i Sweet Emma & The Mood Swingers



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp