Bilder tagna med...

Bilder tagna med mina olika kameror och tillbehör:

FujiFinePix A205 S (vanlig kompaktkamera)



Pentax K100 D (18-55mm kitobjektiv)



Pentax K100 D (18-55mm kitobjektiv)



Pentax K20 D (18-55mm kitobjektiv)



Pentax K100 D (10-17mm fisheye objektiv)



Pentax K100 D (70-300mm telezoom)



Pentax K100 D (18-55mm kitobjektiv + metz 58 AF blixt)




Pentax K100 D (18-55mm kitobjektiv + star-6 filter)



Pentax K20 D (18-55mm kitobjektiv + Close-up +4 filter)



Pentax K20 D (18-55mm kitobjektiv + reflexskärm, guld-silver-guld)
Foto: Blandat | |
#1 - - AnnaKK:

Lite småkul att jämföra bilder tagna med olika kameror, objektiv och så där. :-)



Fast det som gör allra mest skillnad verkar ju vara din reflexskärm!?! Jisses vilket fint ljus, och skön lyster, det blev i de porträttbilderna! :-)

#2 - - matilda:

Sv: Jag bor på Lidingö så det vore perfekt! :)



Hoppas du har en jättebra dag idag! :)

#3 - - Photomachine:

Vilken fina bilder! Du råkar inte ha deviantart.com? Om du har de, adda mig. Canonix heter jag.

Jätte fina! arbetar du som fotograf?

#4 - - Martina:

Hej!

Jag har börjat följa din blogg o gillar den, o självklart dina foton! Jag undrar om du kanske skulle kunna tipsa och berätta lite om filter.. Du har ju berättat om star-filtret, ser att du har ett close up-filter också.. Jag blir nyfiken! Är lite av en nybörjare på området, så alltid kul att veta vad som egentligen är där ute på marknaden.. :)



Tack för fin blogg!

Mvh, Martina

#5 - - Elin:

Måste säga att du tar sjukt fina bilder! :)

#6 - - Foto i norr - Marie:

Jätte fina bilder. Gillar dom längst ned pga av det vackra ljuset och en söt modell också. Ha det gott!

#7 - - Sickan:

Hej!



Vad fina foto!!



Måste fråga dig en sak.

jag har en pentax K100D men har tänkt mig att jag ska köpa en pentax K20D.



Är det värt pengarna att satsa på den???



Ha det bra!



#8 - - JaanaBananani:

SV- visst är det carola, väldigt kort hår bara, typ när hon sjöng på 90-talet....



Riktigt snygga bilder du har på bloggen!!

#9 - - stina:

ja jag blev riktigt nöjd:) fina bilder du tagit..

#10 - - Memaa [FOTOBLOGG]:

Grattis! Du har blivit en av dem 5 finalisterna i min veckans blogg tävling nu är det bara vänta och se vad läsarna röstar.



/Emma

#11 - - Fotograf Annie:

Svar till AnnaKK: Ja, reflexskärmen gör nog mest skillnad... Closeup filtret också men det är inget man kan se när man jämför med olika motiv :P



Svar till Photomachine: Jag har tyvärr inte devianart.com... Ja, jag jobbar som fotograf. :)



Svar till Martina: Jag ska skriva fler inlägg om mina filter, det kommer, det lovar jag :)



Svar till Marie: Tack, ja hon är en jättefin modell :)



Svar till Sickan: Jag tycker att det är vart att satsa på K20 D, batterierna håller längre men den är mer avancerad. Ett tips, åk till någon affär och prova och se hur den känns innan du köper den.. :)





#12 - - Sickan:

Tack för svaret!



Tror det blir en sån då!



Ha det bra!

#13 - - engelsson:

Du e duktig..roligt att se bilderna

#14 - - emelie:

Svar: Jaa, studentdagen var den bästa i mitt liv :D Tack ska du ha!



Väldigt mysig blogg, och du är en fantastisk fotograf :) Kram!

#15 - - marie:

måste bara säga att dina bilder är helt galet fina! du ska vara riktigt stolt /marie

#16 - - Fotograf Annie:

*Svar till Sickan:* Kör på :P



*Svar till Engelsson, Emelie och Marie:* Tack så väldigt mycket :D

#17 - - Emma:

Den sista bilden tycker jag blev riktigt bra. pose, färger och ljus. Fint. :)

#18 - - Ellabolla':

mycket läckra bilder :)!



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp