Sju finalister

Tack alla som deltog i tävlingen. Jag har nu utsett sju finalister och det var inte lätt. Temat var "rofyllt" och nu är det upp till er vem som vinner. Ni får rösta på en bild var och ni gör det genom att lämna en kommentar i det här inlägget och skriver vilket nummer ni röstar på och namnet på fotografen.

Jag kollar på IP-adresserna så det är ingen idé att försöka fuska och skriva flera kommentarer i olika namn. Det räknas inte. Alltså bara en röst per person.

Ni kan rösta fram t.o.m. 10 maj

Bidragen är:
(Bidragen står i alfabetisk ordning)

Nr 1: Agnes Linnea



Nr 2: Amanda



Nr 3: Birgitta



Nr 4: Ebba



Nr 5: Fanny



Nr 6: Kristina



Nr 7: Paula

Övrigt: Tävlingar | |
#1 - - Anonym:

vilka fina bilder!=)



/camilla

#2 - - Hondjur:

Nummer 2, Amanda tycker jag borde vinna. Annars så är självklart alla bidragen vackra!

#3 - - Håkan:

Nr 3 Birgittas bild. Underbar känsla av en försommarmorgon vid sjön alldeles ensam och bara finnas till

#4 - - Netasha:

Jag gillade Nr 4: Ebba. Jag blir verkligen avslappnad av att kolla på den bilden.

#5 - - Candy:

Kristinas bild, nummer sex.

#6 - - elinkalmerlind:

nr 1, agnes linnea.

#7 - - Amanda med bilder:

Jag röstar på bild nr 4, Ebba :)

#8 - - Lasseivomma:

Birgitta Nr3 är för mig klart bäst. Som en tavla

#9 - - C:

Agnes bild, absolut! nr.1

#10 - - anna:

nr. 1

#11 - - Amelie:

Jag röstar på nummer 1, Agnes bild!

#12 - - karin:

nr 1, agnes linnea! =)

#13 - - Emmi:

alla var fina men amandas bild inger mest lugn tycker jag :)

#14 - - cissi:

Nr 1 Agnes Linnéa!

#15 - - mathilda:

nr 1, agneees :D

#16 - - ebba :D:

wow, vad kul att vara finalist! :D

om man får rösta på sig själv så gör jag ju så klart det, nummer fyra, ebba, alltså ;)

Håller tummarna ;)

#17 - - Fanny:

Hej, jag trodde verkligen inte att jag skulle gå vidare...=D Så är super glad för att jag kom vidare! :D

#18 - - Henna:

Jag röster på Paula, nummer sju.

#19 - - johanna:

nummer 6 , kristinas bild

#20 - - rebecca:

jag röstar på Kristina, Nr. 6, alltså :)

#21 - - Kristina!!!:

bild nr 6 röstar ja på :D

#22 - - sofia:

jag röstar på kristinas, nr 6 :D väldigt rofyllt :D

#23 - - anna:

nr.4 ebba :) för att den är så otroligt fin och lungn jag blir helt harmonisk av bilden ;)

#24 - - Linnea:

Jag tyckte allra mest om nummer 4!!!!! NUMMER 4 NUMMER 4 NUMMER 4 ! :D

#25 - - therese:

Nr 6: Kristina =)

#26 - - juliaaa:

kristinas bild, nummer 6 :)

#27 - - Annies Fotoblogg:

Jag har fått flertalet röster, det är jämt, fortsätt att rösta. Jag publicerar dock inte rösterna förrän tävlingen är avgjord.

#28 - - frida:

jag röstar på nr 6

#29 - - Amanda:

Jag röstar på bild nummer 5,

Fannys bild :)

#30 - - zita gwanzura:

jag röstar på nr:6 kristina

#31 - - Tobias:

Röstar på nummer 6 :D kristinas bild, vacker :D

#32 - - Lina:

Fina bilder:D<3

Jag röstar på Kristina finaste bilden:P<3

#33 - - sofia:

kristina nummer 6 :)

#34 - - Kristina (fotobloggare):

Tack för att jag kom vidare! Blev verkligen jätteglad :D

#35 - - milena:

1an!:)

#36 - - Mathilda:

Jag röstar på Nr 6.

#37 - - carina:

1, agnes linnea!

#38 - - a g n e s [ f o to & v a r d a g ]:

jag röstar på kristina nr 6.

love you bby ;D<3 hahaahahaah

STEEEKJÄÄÄÄRN

#39 - - Otto Karlsson:

Nummer 6, Kristina



Den tycker jag är väldigt rofylld! Speciellt med solen i bakgrunden!

#40 - - victor:

kristina

nr 6



det är lätt den snyggaste bilden av allihop!!!!! du vinner lätt :D

#41 - - Adrian The awsome:

1) Agnes linnea

#42 - - Amanda:

Jag röstar på: 1. Agnes Linnea

#43 - - M:

1. Agnes linnea

#44 - - hannaa:

nr 1 agnes linnea

#45 - - cissi:

Nummer 1

Agnes Linnea

#46 - - helena:

nr 1 agnes är dealen!

#47 - - Martina:

Jag vill rösta på nr.3 Birgitta.

#48 - - Erika:

Hm.. ebba eller kristina..? - säger Kristina!

#49 - - Lena:

Hej Annie!



Vilka fina foton! Både dina egna och tävlingsbidragen! Jag röstar på bidrag nummer 7 Paula. Vem kan motstå liljekonvaljer, jag känner doften när jag tittar på fotot!



Kram Lena

#50 - - Birgitta:

Oj va kul att jag gick vidare bland alla superfina bilder :)

#51 - - isabella:

Röstar på Fannys bidrag! (:

#52 - - Anonym:

jag röstar på kristina som har tagit bild nummer sex!

#53 - - Sofia:

Jag röstar på nummer 6 som kristina har tagit.

#54 - - Emma:

min röst går till 6, Kristina.

#55 - - louise:

jag röstar på Kristinas bidrag som är nummer 6

#56 - - martin!:

"jag röstar på Kristina, 6:an"

#57 - - Issa:

Jag röstar på Kristina, foto nummer 6.

#58 - - Anonym:

jag röstar på nr 6 av: kristina :)

#59 - - James Nuanez:

jag röstar på kristina, bidrag 6

#60 - - Bman:

röstar på sexan som kristina har gjort :)

Fett fin

#61 - - Moa:

jag röstar på nr:6 kristina

#62 - - mikaela:

röstar på kristina nmr 6:)

#63 - - Maja:

jag röstar på kristinas bild nr.6

#64 - - Ann-Kristin:

Nr 3 = Birgitta

Sail away, to another world .....

#65 - - Ewelina:

hejar på kristinas bild (nr.6) hon är en utmärkt fotograf!:)

#66 - - fanny:

nr. 4 ebba :)

#67 - - greta:

nr 4 ebba:)

#68 - - Emma:

jag röstar på kristinas fina bild :D

nummer 6 :D

#69 - - Stina:

Vet inte om det är försent att röstra, men jag röstar isf på Kristina, nr 6



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp