Blogawards i bilder


Det regnade på vägen dit...



 Mumari, Maja, Sara och jag gick iväg och åt på Fridays. Detta var min mat.



Teaparty på dagen, gala på kvällen.



Prisutdelning

.



Goodiebagens innehåll. Fransk manikyr, mascara, tidning, choklad m.m.


Alla bilder är tagna med pappas kamera Panasonic Lumix DMC-TZ5
(som jag inte är van vid).

Vardag: Blandat | |
#1 - - NOESCAPE:

Men gd vad kul! Att se allt live liksom! haha ;D

#2 - - Christine:

Visst är det Nevnarien som har något silveraktigt i håret?

#3 - - Fotograf Annie:

Svar till NOESCAPE: Jo det var rätt kul :P :)



Svar till Christine: Ja det är Nevnarien som har något silvrigt i håret.

#4 - - jonas:

Damn, jag tror visst att jag der kissie på en bild :p

#5 - - Fotograf Emma Larsson:

SV: Tack, jag är jättenöjd. Fortfarande lite kvar att fixa, som lösenordsskyddat kund galleri mm.



Ni verkar ha haft roligt på galan=)

#6 - - Fotograf Annie:

Svar till Jonas: Ja, du ser nog rätt, jag fick henne på bild ;)



Svar till Emma: Jo, jag såg det, men det ser lovande ut :)

Jo vi hade rätt kul :)

#7 - - therese:

SV:åhh vad kul för henne,hade du kul på blog awards?:)

#8 - - Neha:

Åh vad god mat ni fick:O

#9 - - emma:

du får gärna berätta om bloggalen och om hur de var :)

#10 - - emma:

grymt värre asså :)

#11 - - Linn:

Naaajs goodiebag! Såndär waynesmugg har jag med :D ses imorgon gumms!! :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp