Familjefotografering

Jag fick en familjefotografering bokad i veckan, därmed blev det fotojobb idag.

Klockan två mötte jag upp mamman och hennes två barn på 6 och 7 år. De hade väldigt mycket spring i benen och var jättesöta. Vi gick upp till Rålambshovsparken och jag började fota dem lite smått. Sedan kom pappan och hela familjen var samlad och det blev en del riktigt fina bilder. De var jättetrevliga och det var enkelt och roligt att fota dem.

Efter en halvtimme åkte jag hemåt igen. Väl hemma var hela min familj uppe på taket. Vad de gjorde där kan jag tala om, nu är det dags att lägga takpannor och det är precis det som de sysslar med. Fotade dem lite.

Nu ska jag sätta mig ner och titta igenom alla bilder från idag, det blev en del. Fotade familjen i RAW och nedan ser du hur den mappen ser ut, ska bli kul att öppna bilderna.

Vardag: Blandat | |
#1 - - Neha:

Raw ska det vara=)

#2 - - Candy:

Vad kul att du fick ett familjefotograferingsjobb!

#3 - - Lisett:

Varför ser de ut sådär? Det ska ju vara en photoshop-liknande ikon? haha :)

#4 - - Sandra:

Vad kul att du fick en fotografering :-)

Var det några du känner eller hur hitta dom dig?

Och så undrar jag vilket program du använder för att öppna raw bilderna?

Hoppas du får en bra dag!



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp