Andas

Jag har varit i skogen idag och andats lite. Min lillebror, som egentligen inte alls är så liten, och jag gick en promenad i skogen, den skogen ligger nära en hårt trafikerad väg  så visst hör man trafiken lite avlägset. Men det var mysigt i alla fall. Vi hittade en ekorre och en bäck, bäcken var bäst. Den porlade och glittrade i skogen och jag ville bara sätta mig där på en sten, jag skulle kunna sitta hur länge som helst där.

Nu har jag börjat kolla igenom bilderna, och det är hur många likadana bilder på den där bäcken som helst, det betyder att jag inte kan få nog av den, haha. Måste tillbaka imorgon? Bäckar och blommor är nog det bästa med våren :-)

Här kommer tre av dagens bilder. Jag kanske borde ha tagit med stativ då en av bilderna fick en rörelseoskärpa p.g.a. lång slutartid, konstig fotoställning och rörelser. Fast promenadens huvudsyfte var inte bra bilder, utan det var att må bra, njuta och känna lite på naturen.



Foto: Natur | |
#1 - - Lynn:

Åh, det är så härligt i skogen.



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp