Glad Påsk!

Foto: Blandat | |
#1 - - Matilda:

nämen va? är dina morföräldrar från HOFORS? haha, där pluggade ju jag i två år... (har jag kanske sagt det förut?)

nåja. haha! :)

#2 - - Matilda:

Haha! :-) Utbildningen hette Serie och Bildberättarprogrammet och hörde till Högskolan i Gävle, men de hade placerat just den utbildningen i Hofors... Jag var kanske inte ortens största fan direkt... så jag pendlade hem väldigt mycket.

#3 - - Matilda:

vi var inte iväg så mycket från hofors, utan var mest "fast" där. det roligaste man kunde hitta på var att fika på hanssons... haha! eller handla vetemjöl av spar-arne... ;-) vet du vem det är?

jag har mest dåliga minnen från hofors om jag ska vara ärlig, för att jag var så långt från tryggheten (familjen) och för första gången flyttade till egen lägenhet. mina grannar var hofors två största alkisar, och den ena försökte ta sig in i min lägenhet mitt i natten... osv osv osv. inga bra minnen helt enkelt... men självklart finns det små guldkorn där också, som onsdagsbowling för 4 kr /serie! hihi!



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp