"Hejdå" Akademibokhandeln

Imorgon jobbar jag min sista dag på Akademibokhandeln. Eller inte riktigt. Mitt kontrakt gick egentligen ut den 12e april. Jag hade en visstidsanställning vilket innebär att min tjänst inte skulle finnas kvar (om det inte behövdes personal). Jag har redan fått extratider. I sommar ska jag också jobba där. Men som det ser ut nu så är jag ledig från det jobbet i två månader.

Jag har även varit på anställningsintervju på ett annat Akademibokhandeln, en 75% tjänst, tillsvidare gällde den. Men jag fick inte jobbet och jag tycker det var lite skönt, för då är man friare. För tillfället vill jag hellre kunna satsa mer på firman och kanske även börja plugga till hösten.

Så jag är supernöjd. Men det är klart att jag kommer sakna jobbet, jag trivs så himlans bra och det är ett roligt jobb. Lite kluvet har det ju varit men nu känns det bra.

Titta vad jag fick i "avskedspresent", förresten. Visst är det snyggt?
Tack alla ni fina jobbarkompisar!  

Vardag: Blandat | |
#1 - - nea:

aaw men bra i alla fall att du ser det från den ljusa sidan! (: att du tänker på dom positiva grejerna än att gå omkring och deppa.

#2 - - Matilda:

vad gulligt av dem!

det låter ju jättebra ju, att inte vara där på ca 2 månader, för att sen jobba lite extra under sommaren. och så kan du jobba med firman på din "lediga" tid du nu får!



sv: tack så jättemycket! ♥

#3 - - Neha:

Riktigt snyggt:D

#4 - - Fotograf Annie:

Svar till Nea: Jamen eller hur, det blir ju jättetråkigt om man INTE fokuserar på den ljusa sidan :D



Svar till Matilda: Ja visst var det gulligt :) Jag blev lite rörd! :) Ja det ska bli jättebra att vara "ledig" fram till sommaren, kommer nog bli inringd till Akademibokhandeln några gånger fram tills dess men ändå ;P



Svar till Neha: Ja, visst var det :D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp