Tippen

Jag har gått igenom hela mitt bildarkiv 2007-2010 (åren med systemarna). Ska sätta ihop lite bildspel till småföretagsmässan jag ska till den 25e april. Vilken nostalgi. 2007 var många bilder kompositionsmässigt bra och idéerna var rätt bra, men där föll jag på kamerainställningarna (körde nästan allt på auto). Men man lär sig. Roligt är det att se.

Men jag har inte bara häckat framför datorn. Det blev en vända till tippen med pappa där vi slängde mängder av takpapp, efter det körde vi och köpte reglar och OSB-skivor. Det luktar så himla gott där man köper trävaror och sån't.

Nu ska jag göra en kopp te och mysa ner mig i soffan med den där braiga boken.


Här kommer ett urval på sisådär-bilder från 2007:

Kvalitén blir mindre bra när man lägger upp som som GIF-fil.

Vardag: Blandat | |
#1 - - I s a b e l l a:

Härliga!



SVAR: Tack, det var rätt skoj :-=

#2 - - Sara:

Jätte fina bilder då med! :-)



Svar: Tack, vi är toppen glada.

#3 - - anneli:

Åhh, vilka underbara bilder du tar.... Dom två kvällsbilderna vid vattnet fastnade jag särskilt mycket för, otroligt vackra!

#4 - - Fotograf Annie:

Svar till Isabella, Sara och Anneli: Tack så jättemycket. Kul att ni gillade bilderna. (Trots att kvalitéen inte var den bästa) ;)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp