Trädgårdsbesök

Mamma kikade ut genom fönstret och fick syn på en lurvig filur som lurade under fågelbordet, då tittade även jag ut genom fönstret. Sedan var jag ju bara tvungen att smita ut med kameran i högsta beredskap för att hälsa på det där lurviga lilla monstret. Jag fick till några riktigt fina bilder. Tjuvkik:



Sedan måste jag bara få berätta att jag har fått världens finaste kusinbarn! Grattis till min fina kusin, hans underbara tjej och deras lilla kille! När jag ändå slänger är igång så kan jag slänga in ett grattis till min andra kusins sambo som fyller år idag, så grattis. :D Grattis Grattis :D



Update: Mamma kom in och frågade "varför la du upp den suddiga bilden?" Svaret är väl helt enkelt att det är en tjuvkik, de riktiga bilderna kommer imorgon. Den suddiga bilden är alltså suddig på riktigt och är inte suddad i photoshop. Hur som helst, osuddiga bilder kommer alltså imorgon.
Foto: Djur | |
#1 - - "Farmor":

Det där såg jag ;-)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp