"God morgon"

"God morgon" eller jag vet inte om man kan kalla det "morgon" såhär sent på dagen?

Igår var jag på "Allsång på Skansen" med ett gäng kompisar. Det var jättekul och trevligt. Min lilla systemare fick följa med (och telezoomen). Jag stod på tå och försökte fota artisterna på scenen, det gick väl sådär, det svåra med telen är dels att det lätt blir skakigt, och dels att det är svårt när det är många huvuden ivägen. Hur som helst så flög tiden iväg.

Det var väldigt bra artister, Jerry Williams var coolast(!), sedan var Orup, Tove Styrke, Charlotte Perrelli, Magnus Carlsson och Hanna Lindblad på scenen. Bra låtar och bra artister.

Efter allsången åkte vi hem till mig och spelade Wii, kompisarna stannade väldigt sent, till klockan tre. Men det var kul. Gick och la mig nästan på en gång, jobbade bara lite innan jag kröp till sängs..

Bilder från allsången kommer under dagen.
Vardag: Blandat | |


Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp