Linn M

Här kommer tre bilder från i onsdags då jag fotade fina Linn i Humlegården. Visst är hon vacker?

Foto: Människor | |
#1 - - Håkan:

Den övre och den nedre vänstra hör nog till dina bästa porträttbilder någonsin, underbar närvaro!

#2 - - Anonym:

Ja hon var jätte vacker. :) Fina bilder.

#3 - - Linn:

Åh va bra det blev med svartvitt :) Du är så duktig annie!

#4 - - Junitjej:

Kanonfina bilder!

Hoppas du får en trevlig måndag.

#5 - - Matilda:

jaa, hon var väldigt vacker, och det blir verkligen inte sämre av att du tar så bra bilder :)

#6 - - Fotograf Annie:

Svar till Håkan: Tack så jättemycket. Jag tror också att det blev bland de bästa porträttbilderna jag har tagit, det är kul att göra framsteg :) Jag lär mig en hel del själv av att göra kursmaterial ;)



Svar till Anonym: Tack :)



Svar till Linn: Vad bra att du blev nöjd, du är så fin! Tyckte också att de passade i svarvitt :)



Svar till Junitjej: Tack så jättemycket :)



Svar till Matilda: Tack så jättemycket :)

#7 - - nea-liten:

Det riktigt lyser om henne :) Snyggt!!



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp