Queen goes Take That

Jag kopplade in min tv och singstar i helgen efter ett långt uppbehåll. Bröt då plomberingen till mitt Queen-singstar som jag fick i julklapp av lillebror. Men vilken överraskning, i Queen-fodralet låg Take That. Så inte har jag ett Queen-singstar utan ett Take That, jag som aldrig lyssnat på Take That. Lite snopet. Nu ska man försöka byta spelet så att det blir rätt, utan kvitto. Jag hoppas verkligen att det går. För jag vill ju ha Queen-låtarna på riktigt!

Idag åkte jag till jobbet vid tolv, mötte upp Linn, och vi promenerade till konferanslokalen för att gå på en säljkurs. Vi var dock en timme tidiga så vi gick tillbaka till butiken och fick varsin semla som chefen "bakat" (köpt på konditori). Sedan gick vi tillbaka och kursen startade. 3½ timmar höll den på. En del intressant, en del nonsens men roligast var ju att se de andra som jobbar i andra butiker och prata lite med dem.

Efter kursen kommer mamma och hämtar mig och vi åker till Ica och handlar mat, bl.a. till min middag på lördag. Ska ha födelsedagsmiddag då för fem vänner, sedan ska vi gå ut med fler kompisar. Det ska bli jättekul.

Nu funderar jag på att stänga av datorn och krypa ner i sängen och läsa. Vad jag är duktig om jag gör det. Ska nog lägga in lite nytvättade kläder i garderoben först.

Vi skrivs.
Kram
Vardag: Blandat | |
#1 - - anna:

haha ge det till mig! jag var ett stort take that fan för många år sen ;P

#2 - - julia:

fin blogg :)

#3 - - Kajsa:

fin blogg ! :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp