Färdig

Jag känner mig så duktig nu. Jag har gjort momsdeklarationen, betalat allt som ska betalas. Rensat klart bilderna på Irja och Thea, mailat de bilderna till Cili. Ska snart åka in mot stan och köpa skor och träffa Sofia. Men först tror jag att jag ska läsa lite. Här kommer två bilder på Irja och Thea tillsammans som matchar varandra så fint. Visst är de fina?
 

Foto: Djur | |
#1 - - Denise:

Hejsan jättefin blogg, och bilder!

Jag har själv startat en fotoblogg, kolla gärna in på den och släng in en kommentar eller två :)

kram!

#2 - - Ellen - ellastankar.blogg.se:

Svar: Da tycker jag att du ska läsa nan av hans böcker =) Ska kika in ditt tips ocksa, för jag maste erkänna att jag aldrig hört namnet innan.



Wow vilka fina bilder och ursöta vovvar =)

#3 - - Neha:

Superfina:D

#4 - - Julia:

ÅH! Superfina bilder Annie. En sheltie till höger va? :)



SV: ja, visst passar de bra som dekor? Jag är störtförtjust i den.



Disney-nörd får man alltid vara ;)

#5 - - Fotograf Annie:

Svar till Julia: Yes, det är en sheltie till höger. :)

#6 - - Erika:

nej men ååååh så söta!

#7 - - Erika:

nej men ååååh så söta!

#8 - - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]:

Gud vad söta!! =)

#9 - - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]:

Gud vad söta!! =)

#10 - - Sofie:

Vad är hunden till höger för ras? :) Blandning eller? Känner inte igen den!

#11 - - Fotograf Annie:

Svar till Sofie: Hunden till vänster var en finsk lapphund och den till höger en Shetland Sheepdog (även kallad Sheltie). :)

#12 - - camilla:

Mycket fin blogg :)

jätte fina bilder !

#13 - - nathalie basurto:

va söta hundar jätte fina o fina bilder på dom =)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp