Kreativ Blogger Award

Den som får denna award ska:
1.
Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden [ Julia ]
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

Okey, 7 "intressanta" fakta:

1. Jag startade min firma 20/4-09
2. Jag har aldrig varit full
3. Huset vi bor i på landet byggdes 1939 av min farfars far
4. Jag har inte varit arbetslös sen jag var 15
5. Jag har 5 kameror varav 2 systemare
6. Ska vidareutbilda mig, men faktiskt inte inom foto
7. I framtiden skulle jag vilja bo på en stor gård


Andra ”Kreativ Blogger’s” som jag utmanar är: Amanda, Mumari, AnnaKK, Neha, Marie, Lina, Anders

Vardag: Blandat | |
#1 - - Foto i norr - Marie:

Hej Annie! Tack så mycket för det fina awardet. Jätte kul och snällt av dig. Tyvärr har jag inte tiden att välja ut 7 st andra bloggar och lägga upp dom på bloggen min men tusen tack i allafall. Ha det gott

#2 - - AnnaKK:

Grattis till utmärkelsen, och:



Tackar och bockar för att du vill ge den vidare till mej! :-)



Tycker alltid att det är roligt att läsa andras svar på såna frågor, men att det är svårt att skriva nåt om mej själv. Jag är ju så otroligt ointressant så vad skulle folk bara vilja veta, lixom... <:-)

#3 - - Anders:

Men vad får man för detta?

#4 - - Fotograf Annie:

Svar till Marie: Jag förstår att du inte har tid, man har ju så mycket att göra mellan varven. Tyckte dock att du åtminstone var värd awarden, om du sedan ville anta "utmaningen" så är det upp till dig.. ;)



Svar till AnnaKK: Jag tycker också att det är rätt så kul, brukar dock inte haka på alla listlånga utmaningar, men eftersom det var en award inblandad så tänkte jag "okej då, för denna gång" ;)



Svar till Anders: Jadu, man får nog ingenting för det ;) "utmanade" dig för att jag tycker du med din blogg är så inspirerande och kreativ och det passade ju "kreativ-blogger-awarden" ;) Du får göra som du vill med den och så.

#5 - - Anders:

Svar: Tack Annie! Det var värmande ord :)

Får se om jag gör en...

#6 - - mumari:

Tack fina du ^^jag blir jätteglad att du tänkte på mig!

Jag tror du känner mitt Mu-ego så bra så du vet hur jag är med utmaningar och sådant, jag är kass på att skicka vidare och så, men du ska veta att jag blir glad ändå! Kramen

#7 - - Julia:

Heja oss nyktra människor! Och fem kameror, oj! Vissa har det bra.. ;)

#8 - - Fotograf Annie:

Svar till Mumari: Jamen gör som du vill, kul att du blev glad i alla fall. Men klart du skulle ha awarden, du är ju kreativ.



Svar till Julia: Fem kameror är ju egentligen bara nördigt, jag har ju bara två ögon ;) En systemare till firman och en systemare i back-up. En gammal från 50-talet som jag fick av min kusin. En gammal kompakt digitalkamera och en nyare (som man alltid kan ha med, bra att ha).



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp