Typiskt mig?

Jag sprang ju ut till vår gäststuga 20 minuter innan jag skulle mot bussen för att hämta en väska. När jag står och låser upp dörren så ser jag frostat spindelnät hänga på gäststugefasaden. In i huset, hämta systemaren och ut och knäppa. Den snabba spontana fotograferingen resulterade i att jag klättrade upp på vattentunnan (på isen) för att komma åt ett fint nät. Jag satte mig på knä i snön och fick blöta jeans, men det torkade och jag han med bussen.

Bilderna då? Jo, de blev väl helt okej. Men stugan är gul och det gjorde sig inte på kort, det är inte ofta jag säger det, men ibland är det tur att photoshop finns. Bakgrunden blev blå istället för gul. Här kommer två av bilderna, vad tycker ni om dem?

Foto: Blandat | |
#1 - - Neha:

Oh snygga:D

#2 - - Linn:

Dom blev ju visst fina :)

#3 - - Ani:

fina :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp