Leriga rabatter

Att krypa runt i leriga rabatter, få lätt kylda röda knän och armbågar, få leriga händer och lera i ansiktet är inte helt fel, faktiskt. Inte med kameran som sällskap, då känns det helt plötsligt helt rätt. Nu sitter jag och småler, jag hade nog nästan glömt hur roligt det är.

Blev det några bilder då? Jodå, en del, på lite smått och gott som hade vågat sig upp.

I rabatten (på bilderna) hittades:
Krokusar, Vintergäck & Snödroppar

Foto: Natur | |
#1 - - Anna:

Fina bilder!

#2 - - Em:

Jättevackra foton! Och visst är det enbart trevligt att skita ner sig när man gör något man tycker om. ;)

#3 - - Fotograf Annie:

Svar till Em: Tack. :) Ja, det är alldeles underbart att smutsa ner sig när man gör något man gillar :D

#4 - - Sessan:

Ja verkligen, dock har jag inte testat den än :/



Fina vårbilder, längtar tills man hittar mer vårtecken :)

#5 - - julia:

fina bilder! gud vad härligt med vårblommor, har inte sett några än...



sv: okej härligt!

det är bara bra med mig också :)

kram

#6 - - Julia:

Åh! FlowerPower. Här är det bara massa snö. Och lite slask.

#7 - - Kajsa:

Hej!



Himla fina bilder verkligen.

Vad använder du för inställingar osv när du tog kort på dessa?

#8 - - Fotograf Annie:

Svar till Sessan: Det dyker upp nya vårtecken varje dag känns det som, det är så härligt :)



Svar till Julia: FlowerPower for sure :) Snön smälter nog hos dig också :P



Svar till Kajsa:

Bländare - F/4

Slutartid - 1/180

ISO - Auto (mellan 200-800)

Använde även mitt close-up+4 filter

#9 - - Neha:

Superfina:D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp