Pröva på lyckan?

Jag är sällan med i tävlingar andra bloggare ordnar, men varför inte testa någon gång ibland, pröva på lyckan... Nu har Malin en tävling med temat "din bästa bild" i samarbete med tvspelsweb.se, man kan vinna en reflexskärm. Svårt att välja ut sin bästa bild, men jag väljer den här, för det är en av mina favoriter från en magisk morgon på Möja i skärgården.

Var med och tävla du med, klicka här.
Övrigt: Tävlingar | |
#1 - - nilla:

hej, jag har tittat på din fotokurs på nätet och där står det att det är för digitala systemkameror. men jag har en digitalkamera som fungerar som en systemkamera men man kan inte byta objektiv (en canon powershot xs1 is), o jag undrar om man skulle kunna gå kursen med en sån kamera el om man måste ha en system kamera? :)

#2 - - Malin:

svar: Vad roligt att du är med, lycka till! :D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp