Tävling - vinn biobiljetter

Nu är det dags att ha en tävling!

Ni tävlar om 6 biobiljetter till galapremiären på Streetdance 3D
Tre stycken har chansen att vinna två biljetter var.

Eftersom detta är en fotoblogg så är det klart att det ska vara något fotografiskt i tävlingen, så: 


Du som har blogg:
Det är en fördel om du har en blogg.
Gör ett inlägg på din blogg:
1. Skriv att du deltar i tävlingen och vad du tävlar om.
2. Lägg upp en bild (som du har  tagit) med temat "dans".
3. Länka till det här inlägget.
(
http://anniesfotografier.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-biobiljetter.html)

Kommentera det här inlägget och länka till ditt inlägg.


Du som inte har blogg:
Skicka ett mail till
[email protected] med din bild (som du har tagit) med temat "dans".

Temat:
Tolka temat fritt, motivera gärna varför  du väljer just den bilden...
Så länge man kan accociera bilden till ordet "dans".

Tävlingen avslutas:
Tävlingen avslutas den 27e maj, du har över en vecka på dig att delta.
Vinnaren utses den 28e maj. Jag väljer ut mina tre favoritbilder och beslutet kan inte överklagas.


Vinnarna är utsedda, det var inte lätt, och jag har mailat till dessa tre. Tack till alla som var med och deltog, såväl de via mail och de via bloggar. Och Grattis till vinnarna!


Trailer:

Övrigt: Tävlingar | |
#1 - - Linn:

Snacka om en brittisk version av step up. Fast där är de TJEJEN som är balettdansös, inte killen. Jag lovar att jag kan berätta hur den slutar!



(Fast asså missförstå inte. Jag ska lätt se den! Hihi )

#2 - - linneaheladagen:

Jätte fin blogg ! har du designat allt själv? :$

#3 - - Anonym:

Undra hur många vi är som lottar ut detta? :)

#4 - - Fotograf Annie:

Svar till Linn: Jo, kanske det. Var med och tävla vettja :P



Svar till Linnea: Tack. :) Jag har designat själv. :)



Svar till Anonym: Det är ju ingen utlottning men visst kan man undra hur många bloggare som fick samma erbjudande om att hålla i tävling med detta pris.

#5 - - elemina karlsson:

Hej på dig Annie! Läser din blogg väldigt ofta och jag måste säga att jag verkligen tycker om den. Jag vill vara med och tävla!



Här är mitt inlägg om tävlingen, samt bilden är med där: http://eleminakarlsson.blogg.se/2010/may/tavling-hos-annie-streetdance-i-3d.html#comment



Jag valde den bilden just för att jag tog den på en danslektion (jag går i dans) och vi hade så himla roligt den träningen så det går nästan inte att beskriva! Känns som att man dansar på moln, dans är verkligen obeskrivligt härligt. Man känner sig så fri, det är så himla roligt!



Jag skulle verkligen vilja vinna dessa biljetter, hade varit otroligt kul för jag är verkligen intresserad utav dans och någonting bland det bästa som finns är att kolla på just dans-filmer! Så denna filmen vill jag verkligen, verkligen se! Speciellt galapremiär, de gör det ännu roligare!!



Jag är så sjukt glad att det finns såna här tävlingar och jag hoppas verkligen jag kommer att vinna. Sedan håller jag självklart tummarna på alla andra bidrag också.



Kram kram! :)

Här är en till direktlänk till inlägget: http://eleminakarlsson.blogg.se/2010/may/tavling-hos-annie-streetdance-i-3d.html#comment

#6 - - josefina:

Fett kul tävling! Har ju ingen blogg men blir lite sugen på att vara med haha ;)

#7 - - Fotograf Annie:

Svar till Elemina: Tack så jättemycket för dina värmande ord, kul att du gillar min blogg :) Lycka till i tävlingen :)



Svar till Josefina: Du kan ju vara med utan blogg också, det är bara att maila bilden ;)

#8 - - Antonia:

jag är med! bilden kommer upp inom kort! :)

#9 - - Antonia:

här har du direkt länken till inlägget :)



http://aantoniaeriksson.blogg.se/2010/may/tavling-1.html

#10 - - Elena:

Hej hej tänkte vara med och tävla lite:)

Här är länken: http://publishme.se/391401/entries/article/81635246/?pub=1

Jätte fin blogg du har läser den nästan vare dag:)

#11 - - frida:

Dans är det absolut bästa jag vet, därefter kommer foto. Dom två sakerna skulle vara en dröm att få kombinera i yrkesväg i framtiden.



Den bilden jag har valt utstrålar den lycka en dansare kan känna. Jag blir helt förförd av musiken. Det är som att dansa naken på en äng med den man tycker mest om i hela världen. Det finns ingenting annat än oss två. Musiken och jag.



Bilden föreställer jonna. Det här var hennes första tävling och hon tog hem första priset. Man kan nästan känne hennes lycka. Vilken tjej.

#12 - - frida:

Nu har jag fått upp inlägget också! Internet krånglade till lite!

#13 - - nea:

men fan vad många det är som deltar haha........i alla fall, spana in min blogg, där har jag mitt bidrag! ;)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp