Dagens promenad

Det blir ett litet promenadtema i bloggen idag ;-)

Idag gick jag ut på en promenad, tänkte vara ute i kanske 30 minuter, det blev lite mer än 90 minuter. Härligt var det. Jag gick vid de gamla gravfälten som inte ligger jättelångt från oss. Världen var frostigt vit och lite dimmig, jättevackert. Sen mår man bra av promenader, det ger lite energi.



Alla bilder fick inte plats i samma inlägg (det blir för mycket på en gång, tycker jag) så mer bilder från dagen kommer imorgon. Nu ska jag plugga lite till, tycker inte att det räcker med 150 sidor läsning på en dag ;-)

Kram på er!
Foto: Natur | |
#1 - - Matilda:

Sv: eller hur, hon gör den grym!;)



vackra bilder!

#2 - - M:

Igår ville jag verkligen ta en promenad med kameran - frosten låg ju så fint. Men jag hann inte, och idag är den borta. Typsikt. Fina bilder. Nu är vinter på gång på riktigt.

#3 - - Linn:

ååååh längst ner till vänster!! löööööööv it!

#4 - - Friday:

ååååh härliga bilder!!!

#5 - - Johanna Fåglund - Foto:

Fina bilder :)) Den längst ner till vänster är riktigt snygg!

#6 - - Fotograf Annie:

Svar till M: Det kommer fler tillfällen :)



Till er alla:

Tack så jättemycket för era fina kommentarer, det värmer jättemycket i vinterkylan :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp